Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



søndag den 20. november 2011

Movember



Supporting Movember - and yes, I know a lot of bloggers has done this manicure much more talented than me. But this is my humble way of supporting Movember and the awareness of men's health issues.
I used China Glaze Sea Spray as base color, and a black nail art pen for the moustaches.
Jeg støtter Movember - og jeg er godt klar over at mange andre bloggere har lavet dette design på en langt mere talentfuld måde. Men dette er min ringe måde at henlede opmærksomheden på Movember og mænds helbreds problemer.
Jeg brugte China Glaze Sea Spray som bundfarve og en nail art pen til moustacherne.

2 kommentarer:

  1. OMG,these are so fun,mustache nails:)Love it,well done dear!

    SvarSlet
  2. Thank you so much, Mimi aka Ana, you are always so supportive, thanks :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...