Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



onsdag den 2. november 2011

China Glaze Black Mesh Crackle Glaze over 4 colors/farver + glitter




Gasp, sorry about the many photos, but I am pretty happy about this result, restoring faith in my self after my terrible Halloween mani :) 
Ja, undskyld fotooverfloden, men jeg er ret glad for resultatet, der genopretter selvtilliden efter den skrækkelige Halloween manicure :)

Dansk, se længere nede.
Yesterday I showed swatches of China Glaze Black Mesh over 20 colors, and wrote that I would do a mani today with the chosen colors, see the swatches here.
I could not choose, so I ended up with doing a combo of China Glaze Senorita Bonita, Orly Glitz & Glamour, OPI Be a Dahlia Won’t You? and China Glaze Eyes Like Sapphires. After that I simply HAD to add a coat of China Glaze Shooting Stars. On top is of course China Glaze Black Mesh + Seche Vite Dry Fast Top Coat.
Below you can see the photos of the steps before adding Black Mesh.

I går viste jeg swatches af China Glaze Black Mesh over 20forskellige farver, som forberedelse til i dag.
Men jeg kunne ikke vælge, så jeg endte op med at lave en kombination af China Glaze Senorita Bonita, Orly Glitz & Glamour, OPI Be a Dahlia Won’t You? og China Glaze Eyes Like Sapphires. Efter det var jeg simpelthen NØDT til at lægge et lag China Glaze Shooting Stars. Derefter naturligvis China Glaze Black Mesh + Seche Vite Dry Fast Top Coat.
Her kan du se de to trin i manicuren inden jeg lagde Black Mesh på.

And finally ”The partners in crime” – og til sidst et billede af alle ”medskyldige”.

8 kommentarer:

  1. Wow,now this looks really cool,I love the glitter beneth the crackle polish:)

    SvarSlet
  2. Sikke et fedt look! : D Det er jo den bedste måde at bruge crackle neglelak på!

    SvarSlet
  3. Thanks ladies :) - it's not often I'm pleased with my self, but this is kind'a cool...
    I always get the most crazy ideas during a manicure, even if I planned something else...
    Tak Malene, ja, de er lidt kedelige i sig selv, så jeg ville "spice" den lidt op...

    SvarSlet
  4. ja, man må jo sige at neglene ikke er noget at råbe hurra for, altså lige indtil krakeleringslakken bliver brugt... rauw, det ser godt ud... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone, ja, den mani var jeg svært glad for den gang, men jeg kan faktisk rigtigt godt li' den endnu, kan jeg se :) Det er helt hyggeligt at du er på ekspedition i gamle indlæg ;)

      Slet
  5. What a great final effect you got here! I like it! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Raggio di Luna, I loved it a lot when I wore it :)

      Slet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...