Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



mandag den 31. oktober 2011

Happy Halloween


Dansk – se længere nede.
My blog is now two weeks old, and I have a Halloween greeting card for you – see it HERE
Also a huge thanks to those six, that has chosen to follow my blog, it means a lot to me!
I also redid my thumb and pointer fingers from the original version, and they still look very messy, it’s simply not my day today, everything else goes wrong too – I’m developing a Halloween fright ;)

This time I used the Nail Star Two Way Pen (Chinese brand from Ebay), using the pen. It’s easy, and on my other pointer finger the spider web is better, because I hardy squeezed at all. On the pumpkin face I added gold colored rhinestones in the eyes for at little fire inside. I still got a LOT to learn, if I ever can keep my hand that steady.

Min blog er nu to uger gammel, og jeg har et Halloween kort til dig – se det HER
En ekstra tak til de seks, der har valgt at følge bloggen, det værdsætter jeg meget.
Jeg ændrede også tommel og pegefinger på begge hænder fra den oprindelige udgave, og de ser stadig forfærdelige ud. Det er bare ikke min dag i dag, alt andet er også ”op ad bakke”, jeg har vist fået Halloween præstationsangst ;)
I dette nye forsøg brugte jeg pennen i Nail Star Two Way Pen (Kinesisk fabrikat, let at finde på Ebay). Det er let, men jeg trykkede en smule for hårdt, den anden pegefinger blev bedre, for der trykkede jeg lettere. Græskarhovedet har fået en gylden rhinsten i hvert øje, for at skabe lidt indre ild. Men som sagt, der er stadig MEGET at lære, hvis jeg da overhovedet kan holde hånden så stille..

2 kommentarer:

  1. Happy Halloween dear,hope you have a great time:)

    SvarSlet
  2. Thank you Ana. We have no tradition for "real Halloween" in Denmark like in USA, do you in Portugal?

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...