Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



lørdag den 22. oktober 2011

China Glaze Red Pearl with rhinestones and pearls - rhinsten og perler på neglene!

OK, on 2011.09.13 I had gotten my first rhinesones and pearls from Ebay, and also this georgeous red color by China Glaze called Red Pearl. I also used the Seche Vite Dry fast Top coat the first time - amazing, is what that one is!!!
I know it's far from perfect, but I was Ok with the result, my very first try of "real" nail art. And again I was late taking photos, so it was 3 days later.

OK, den  13.09.11 havde jeg modtaget de første rhinsten og perler til nail art fra Ebay, så jeg tog mod til mig og gjorde mit første forsøg udi nail art. Jeg brugte den smukke Red Pearl fra China Glaze, og brugte for første gang også Seche Vite Dry fast Top Coat - og hold da op, den er fantastisk!
Billederne er først taget 3 dage efter.

2 kommentarer:

  1. Hihiii hvor er det sjovt at sidde og bladre lidt i dine første opslag. Det ligner jo lidt vi andres, så jeg kan trøste mig med at der er håb forude. Og du er godt nok nået langt på bare knap et år!! :-)

    SvarSlet
  2. Hehehe, der er håb forude - det må vi altid huske på :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...